Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

Mielas moksleivi,

Jeigu domiesi informacinėmis technologijomis, programavimu, nori pagilinti multimedijos taikymo žinias, šis puslapis skirtas TAU! Prisijungęs rasi informacijos apie KTU Informatikos fakulteto įkurtą „Informiko akademiją“. Tikimės, kad dalyvavimas šiuose projektuose suteiks daug naudingų žinių!

Projektai:

  • Dr. J. P. Kazicko moksleivių kompiuterininkų konkursai
  • Konkursas „IT galvosūkiai“
  • Fakulteto talismano Informiko konkursas „Informiko namas”
  • Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės“

Jeigu domiesi studijomis KTU Informatikos fakultete, ateik į fakulteto puslapį!

Taškų sistema

lyderiaiTaškų sistemos tikslas - skatinti dalyvavimą tinklalapio organizuojamuose mokymuose ir konkursuose. Tai globali sistema - taškus galėsite gauti už interaktyvius sprendimus, IT galvosūkių konkurso sprendimus ir galbūt kitas užduotis. Be to, taškai nenusinulins ir jūs galėsite kaupti savo taškų bei pasiekimų kraitį ir kitais metais. O galbūt - net ir jums tapus studentais.

Dėl to - taškai nėra tiesioginis programavimo pamokėlių rezultatas ir jie pamokėlių sertifikate nebus parodyti. Sertifikate atsispindės tai, kaip jus įvertino konsultantai, todėl nepaisant to kiek daug surinkote taškų - jums būtina įkelti savo sprendimus į sprendimų skiltį.

Vistik - tai nereiškia, jog taškai nieko neduoda. Mes kiekvienais metais įvertinsime daugiausiai taškų surenkančius moksleivius ir juos apdovanosime per baigiamąjį renginį. Be to, daug svarbiau už apdovanojimus yra jūsų kompetencija ir reputacija, kurią indikuoja surinkti taškai.​

Interaktyvūs sprendimai

Turbūt jau pastebėjote šių metų naujovę - interaktyviuosius sprendimus. Ilgai apie jį nerašėme, nes stebėjome kaip šis įrankis naudojamas ir pagal gautus pastebėjimus - šlifavome.

Interaktyvių sprendimų įrankio tikslas - greitai gauti savo sprendimo vertinimą. Šis įrankis leidžia preliminariai pasitikrinti kaip pavyko spręsti uždavinį. 

Visgi, reikia turėti omenyje, kad automatinis tikrinimo įrankis nėra žmogus, kuris gali įvertinti įvairiausius niuansus, todėl juo pasitikėti pilnai negalima ir jis nėra naudojamas jūsų pamokėlių sprendimų įvertinimui. Išspręstus uždavinius privalote įkelti sprendimų skiltyje.

Sprendžiant uždavinius interaktyviu režimu reikia suprasti, kad įrankis lygina jūsų programos pateiktus rezultatus su tais rezultatais, kurių jis tikisi. Kadangi įrankis nėra žmogus - jis klaida laikys net ir neesminius trūkumus, į kuriuos žmogus paprasčiausiai nekreiptų dėmesio. Bet taip elgiasi dauguma automatinio tikrinimo įrankių, todėl siūlome susidraugauti ir patenkinti automatinio tikrinimo įrankio kaprizus :)

Pažiūrėkime pavyzdį. Štai vienas dalyvis klauia, kodėl programa neteisinga:

Nepavyko! Atspausdintas toks, neteisingas, rezultatas:
Iveskite apelsino skersmeni:
Iveskite zieveles stori:
Apelsino minkstimo turis:113.10
Buvo tikimąsi tokio, teisingo, rezultato:
įveskite apelsino skersmenį:
įveskite apelsino žievelės storį:
Apelsino minkštimo tūris: 113.10

Viršuje matote atsakymą, kurį atspausdino dalyvio programa, žemiau - tai ko tikėjosi automatinė tikrinimo programa. Čia galima pastebėti kelis skirtumus: 

  • dalyvio kode nenaudojamos lietuviškos raidės;
  • dalyvio kode įvedimui skirti tekstai prasideda iš didžiosios raidės;
  • dalyvio kode tarp sakinio ir skaičiaus nėra tarpo (turis:113.10)

Tereikia priderinti programą prie rezultatų, kurių tikisi tikrinimo įrankis ir jis užskaitys sprendimą :)

Interaktyvių sprendimų sistemos apgaudinėjimas

Na ir pabaigai. Kartais sulaukiam klausimų - ar galima apgauti šią sistemą. Atsakymas - taip. Tereikia pateikti atsakymus kurių sistema tikisi. Tikrinimo sistema neturi dirbtinio intelekto, todėl nesupranta kada uždavinys išspręstas normaliai, o kada apgaudinėjant. Tačiau kiekvienas sprendimas užfiksuojamas ir mes tai tikrai matome. Be abejo - mums dėl to būna liūdna. Todėl, ateityje, jei kuris nors uždavinys nesigauna (kartais tai būna ir mūsų klaida) - nesistenkite bet kokiu būdu jį įveikti. Praneškite mums ir mes pasistengsime jį ištaisyti. Tie kurie piktybiškai ir nuolatos mėgins apgaudinėti sistemą - sulauks sankcijų ;-)

Bendraukime

facebook    twitter     youtube    mail2

Mūsų partneriai

Į viršų