Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

Informikasguitar1. Konkurso „Informiko namas“ metu moksleiviai turės „sukurti“ (nupiešti) KTU Informatikos fakulteto talismano – Informiko – 3D transporto priemonę. 

SVARBU: darbuose reikalaujama naudoti vieną iš Informiko modelių: sportininkasmuzikantasadvokatasstudentas. Išsirinkite labiausiai patinkantį Informiką ir paspauskite ant jo (atsidarys šablonas naujame lange).

Plačiau apie 3D transporto priemonės modeliavimo procesą skaitykite ČIA.

2. Konkursas organizuojamas nuo kovo 1 d. iki gegužės 20 d. 

3. Konkurso komisijai atsiųsti darbai bus vertinami trijose kategorijose:

  •     1-4 klasės;
  •     5-8 klasės;
  •     9-12 klasės.

4. Darbus moksleiviai gali pateikti:

  • paprastu paštu:

KTU Informatikos fakultetas,
Studentų g. 50 - 409 kab.  
LT-51368, Kaunas 
Lietuva 

Norint pateikti piešinį, turite prisijungti prie svetainės. Užsiregistruokite svetainėje, jei to nepadarėte anksčiau.signorlog

 

5.Reikalavimai darbams:

5.1. Darbuose rekomenduojama naudoti Informiko transporto priemonės šablonus, kurie yra pateikti žemiau. Išsirinkite labiausiai patinkantį transporto priemonės kontūrą ir paspauskite ant jo (atsidarys šablonas naujame lange). Galite sukurti ir tokią Informiko transporto priemonę, kurios tarp pateiktų šablonų nėra.

autobusas dviratis oro balionas 
Autobusas Dviratis Oro balionas

mašina sraigtasparnis
Automobilis Sraigtasparnis
formulė riedlentė valtis 
Formulė Riedlentė Valtis

5.2. Darbuose reikalaujama naudoti vieną iš Informiko modelių: sportininkas, muzikantas, advokatas, studentas. Išsirinkite labiausiai patinkantį Informiką ir paspauskite ant jo (atsidarys šablonas naujame lange).

Šiuos informikus reikia atspausdinti ir įklijuoti į popieriuje atliktus darbus arba įtraukti į skaitmeninius darbus per Sketchup programą. 

Visus Sketchup programai tinkančius informiko modelius galima parsisiųsti iš čia https://goo.gl/j0VNJB  

Jeigu modelyje rodo daug linijų, nuimkite jas, paspaudę View -> Edge Style -> Edges varnelę.

5.3. Popieriuje atlikti darbai 

   Formatas ir priemonės:
   A4 formato lapas;
   Galima piešti pieštuku, akvarele, guašu ir kitomis priemonėmis arba naudoti kitas technikas.

   Ant popieriaus atliktus darbus reikia nuskenuoti ir įkelti į svetainę. Jei moksleivis pats to padaryti nemoka, prašome tai padaryti tėvelių arba mokytojo. Darbus įkelti čia.

Paspauskite „Piešinių galerija“ (kairėje meniu juostoje), tuomet „Darbų įkėlimas". Atsidariusiame lange įrašykite darbo pavadinimą ir įkelkite piešinį. 

5.4. Skaitmeniniai darbai

    Reikalavimai:
    Rezoliucija 700x1000 px.
   Rekomenduojamos programos: Transporto priemonių 3D modelius galite kurti pačių pasirinkta programa (3ds Max, Blender 3D, Revit ir kt.), tačiau rekomenduojame rinktis nemokamą Google programėlę Sketch Up

   Sketch Up programėlę parsisiųsti galite čia - http://www.sketchup.com/download

   Galimi failų formatai: jpg, png, jpeg, gif, bmp.

   Plačiau apie 3D transporto priemonės modeliavimo procesą skaitykite ČIA

6. Kiekvienas moksleivis gali pateikti 1 – 3 darbus. 

7. Geriausi darbai bus renkami balsuojant internete ir konkurso komisijos. 

8. Nuo gegužės 20 d. iki birželio 5 d.(imtinai) interneto vartotojai rinks geriausius konkursui pateiktus darbus.

9. Konkurso nugalėtojai bus apdovanoti Diplomų įteikimo šventės metu. 

10. Pagrindinis konkurso prizas bus paskelbtas artimiausiu metu!

11. Laureatai bus apdovanoti diplomais ir prizais, kuriuos įsteigė: 

 

Į viršų