Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

margutisŠtai ir atėjo šventės! Informikas sugalvojo labai kietą (kaip kiaušinio lukštas) užduotį, tačiau vėliau pagalvojo, jog velykos - tai šventė ir ne bet kokia, o kūrybinė!

Todėl... Pasirinkite kas jums arčiau širdies ir išspręskite vieną iš užduočių - arba detektyvinę (užduotis 1) arba kūrybinę (užduotis 2).

Užduotis 1

Pramušiau ledą – radau sidabrą, pramušiau sidabrą – radau auksą. Kas? :)

Jūs, tikriausiai, dar nežinote atsakymo ;-) Todėl šv. Velykų proga pateikiame jums devyniomis spynomis užrakintą failą, kuriame rasite atsakymą.

Dokumentą atsisiųskite čia.

Koks tai failas? Kol kas sunku pasakyti, nes nei šis, nei kiti dokumentai, kuriuos atrasite spręsdami šią užduotį neturi plėtinių, nusakančių failo tipą. Ar tai problema? Imkite didinamąjį stiklą ir suraskite atsakymą :) Sėkmės!

Vertinimas:

4 taškai – suradote atsakymą įmindami mįslę arba išspręsdami užduotį.

6 taškai – išsprendėte užduotį ir aprašėte visą sprendimo kelią.

Užduotis 2

Kompiuterio pagalba sukurkite savo margutį.

Tai gali būti bet kas: galbūt nufotografuotas ir kompiuterio pagalba apdorotas realus jūsų margutis, galbūt kompiuterinis margučio piešinys, galbūt trimatis margučio modelis, galbūt žaidimas su margučiu, galbūt... ?

Tad nevaržykite savo fantazijos ir atskleiskite savo kūrybiškumą :)

Vertinimas:

6 taškai – pateikėte savo margutį.

4 taškai – tiek taškų įvertinsime jūsų kūrybiškumą ir darbą.

Į viršų