Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Compare
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  • Bulviakasis

    Rudenį ūkininkas su talkininkais kasė bulves. Kiekvieną dieną ūkininkas užsirašydavo, kiek bulvių prikasta ir keli žmonės tą dieną dirbo.

     Skaityti daugiau...
    100% iš 2 balsų
     Lygis: 2
     Taškai: 100
  • Atspėk skaičių

    Sukurkite kompiuterinį žaidimą „Atspėk skaičių“. Žaidimo algoritmas:

    1. Pirmiausia kompiuteris turi sugeneruoti atsitiktinį sveikąjį skaičių iš intervalo [0; 99]. Žaidėjas sugeneruoto skaičiaus nemato. 

     Skaityti daugiau...
    100% iš 2 balsų
     Lygis: 2
     Taškai: 100
  • Vampyro skaičiai

    Sveikieji skaičiai, sudaryti iš lyginio skaitmenų skaičiausir kurių visi skaitmenys yra skirtingi, vadinami vampyro skaičiais.

     Skaityti daugiau...
    73% iš 3 balsų
     Lygis: 2
     Taškai: 100
  • Sieksniai, varstai ir mylios

    Lietuvoje iki Pirmojo pasaulio karo buvo plačiai naudojami senoviniai ilgio matai: sieksnis, 500 sieksnių sudaro varstą, 7 varstai sudaro mylią.

     Skaityti daugiau...
    100% iš 2 balsų
     Lygis: 2
     Taškai: 100
Rezultatai 1 - 4 iš 4
Į viršų