Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Compare
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  • Akimirkos tyrimas

    Dirbant su dideliais duomenų kiekiais, kuomet nežinome aiškaus duomenų reikšmių svyravimo intervalo ir norint išlaikyti kiek įmanoma didesnį darbo efektyvumą, negalime iš anksto numatyti koks bus duomenų konteinerio dydis. Todėl dažnu atveju konteinerio dydžio reikšmė yra parenkama dinamiškai, algoritmo vykdymo metu nustatant duomenų imčių maksimalias ir minimalias reikšmes. Tai ypač aktualu taikant „Counting sort“ rikiavimo algoritmą (https://en.wikipedia.org/wiki/Counting_sort).

     Skaityti daugiau...
    73% iš 3 balsų
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Grojaraštis

    Ko gero kiekvieno mediatekoje per metus susikaupė nemažas skaičius įvairiausių muzikos įrašų, kuriuos derėtų tvarkingai suskirstyti į atitinkamus grojaraščius. Naujųjų metų pradžia yra puikiausias metas minėtiems darbams nuveikti, o kad darbas nepabostų, pamėginsime šį procesą automatizuoti.

     Skaityti daugiau...
    20% iš 3 balsų
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Mokinių sąrašas

    Informiko organizuojamose programavimo pamokėlėse kiekvienais metais formuojami mokinių sąrašai, kurie vėliau apdorojami, išsiaiškinant, kaip sekėsi programavimo pamokėlių dalyviams.

    Parašykite programą, surandančią kiekvienų mokslo metų dalyvį, kuriam programuoti sekėsi geriausiai, ir dalyvį, kuriam programuoti sekėsi sunkiausiai.

     Skaityti daugiau...
    70% iš 4 balsų
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Žaidimas „Laimingas ūgis“

    Programuotojų mokyklos moksleiviai nusprendė pažaisti žaidimą, kurio laimėtojai gaus prizų. Padėkite nustatyti, kiek moksleivių turi „laimingą ūgį“.

     Skaityti daugiau...
    20% iš 2 balsų
     Lygis: 3
     Taškai: 100
Rezultatai 1 - 4 iš 4
Į viršų