Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Compare
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  • Namų darbai

    Juoziaus informatikos mokytojas uždavė namų darbą: parašyti algoritmą, kuris suskaičiuotų skaičiaus skaitmenų kiekį. Kadangi Juozis nelabai išmano programavimą, jis pasikvietė tave padėti išspręsti šią problemą.

     Skaityti daugiau...
    100% iš 1 balsų
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Akmenuko skrydis

    Rokas su keliais klasiokais sukonstravo specialią įrangą, kuri leido nustatyti, kaip toli nuskrieja mestas akmenukas. Visi draugai metė po akmenuką, o kompiuteris viską registravo.

     Skaityti daugiau...
    80% iš 1 balsų
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Pyragų kepimas

    Laimonas sukūrė žaidimą apie pyragų kepimą. Žaidžiant šį žaidimą buvo gauti rezultatai, kuriuos reikia apdoroti.

     Skaityti daugiau...
    100% iš 1 balsų
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Kovos simuliacija

    Žaidimo kovos principas pagrįstas ėjimais. Kova baigiasi tada, kai vienas iš kovotojų nebegali tęsti kovos, tai yra - nebeturi gyvybių.

     Skaityti daugiau...
    100% iš 1 balsų
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Skaičiavimo sistemos

    Petriukas ruošiasi informatikos olimpiadai. Benaršydamas internete užklydo į puslapį su skaičiavimo sistemomis.

     Skaityti daugiau...
    100% iš 1 balsų
     Lygis: 1
     Taškai: 100
Rezultatai 1 - 5 iš 5
Į viršų