Taisyklės
1. Konkurso „Informiko mėgstamiausias patiekalas“ metu moksleiviai turės „sukurti“ (nupiešti) KTU Informatikos fakulteto talismano – Informiko – mėgstamiausio patiekalo kūrimo komiksą, patį patiekalo eskizą / paveiksliuką ar video, kaip Informikas gamino patiekalą, kuriuo pavaišins savo draugus.
SVARBU: jei darbuose norėsite atvaizduoti ir patį Informiką, rekomenduojama naudoti vieną iš Informiko modelių: sportininkas, muzikantas, advokatas, studentas. Išsirinkite labiausiai patinkantį Informiką ir paspauskite ant jo (atsidarys šablonas naujame lange).
Plačiau apie 3D modeliavimo procesą skaitykite ČIA.
Išsami instrukcija modeliavimui su Blender yra ČIA.
Plakatus kurti galite su Canva įrankiu - instrukciją rasite ČIA.
Video arba komisus sukurti galite su StoryBoarder įrankiu - instrukcija pateikiama ČIA.
Daugiau apie priemones komiksui / plakatui kurti galite rasti ČIA ir ČIA.
Informiko modelius galite parsisiųsti ČIA.
2. Konkursas organizuojamas nuo vasario 25 d. iki birželio 10 d.
3. Konkurso komisijai atsiųsti darbai bus vertinami trijose kategorijose:
- 1-4 klasės;
- 5-8 klasės;
- 9-12 klasės.
4. Darbus moksleiviai gali pateikti:
- paprastu paštu:
KTU Informatikos fakultetas,
Studentų g. 50 - 409 kab.
LT-51368, Kaunas
Lietuva
- Informiko akademijos svetainėje.
Norint pateikti piešinį, turite prisijungti prie svetainės. Užsiregistruokite svetainėje, jei to nepadarėte anksčiau.
5.Reikalavimai darbams:
5.1. Darbuose galima naudoti anksčiau sukurtą su Informiku susijusią medžiagą, taip pat interneto resursus.
5.2. Darbuose rekomenduojama naudoti vieną iš Informiko modelių: sportininkas, muzikantas, advokatas, studentas. Išsirinkite labiausiai patinkantį Informiką ir paspauskite ant jo (atsidarys šablonas naujame lange).
Šiuos informikus reikia atspausdinti ir įklijuoti į popieriuje atliktus darbus arba įtraukti į skaitmeninius darbus per pasirinktą programą (pvz. Sketchup, Blender, Storyboarder, Canva ir t.t.). Esamus Informiko modelius (Sketchup formatu) galima parsisiųsti iš čia https://goo.gl/j0VNJB Kito formato Informiko modelius rasite ČIA.
Jeigu modelyje rodo daug linijų, nuimkite jas, paspaudę View -> Edge Style -> Edges varnelę.
5.3. Popieriuje atlikti darbai
Formatas ir priemonės:
A4 formato lapas;
Galima piešti pieštuku, akvarele, guašu ir kitomis priemonėmis arba naudoti kitas technikas.
Ant popieriaus atliktus darbus reikia nuskenuoti ir įkelti į svetainę. Jei moksleivis pats to padaryti nemoka, prašome tai padaryti tėvelių arba mokytojo. Darbus įkelti čia.
Paspauskite „Piešinių galerija“ (kairėje meniu juostoje), tuomet „Darbų įkėlimas". Atsidariusiame lange įrašykite darbo pavadinimą ir įkelkite piešinį.
5.4. Skaitmeniniai darbai
Reikalavimai:
Rezoliucija 700x1000 px.
Rekomenduojamos programos: mėgstamiausio patiekalo 3D modelius galite kurti pačių pasirinkta programa (3ds Max, Blender 3D, Sketch Up ir kt.).
Sketch Up programėlę parsisiųsti galite čia - http://www.sketchup.com/download
Trumpa instrukcija, kaip galima pritaikyti Sketch Up programą yra ČIA.
Galimi failų formatai: jpg, png, jpeg, gif, bmp.
Plačiau apie 3D aplinkas modeliavimo procesą skaitykite ČIA.
6. Kiekvienas moksleivis gali pateikti 1 – 3 darbus.
7. Geriausi darbai bus renkami balsuojant internete ir konkurso komisijos.
8. Nuo birželio 10 d. iki birželio 20 d.(imtinai) interneto vartotojai rinks geriausius konkursui pateiktus darbus.
9. Konkurso nugalėtojai bus apdovanoti Diplomų įteikimo šventės metu.
10. Pagrindinis konkurso prizas bus paskelbtas artimiausiu metu!
11. Laureatai bus apdovanoti diplomais ir prizais, kuriuos įsteigė:
- informacinių technologijų įmonė „DevBridge Group“,
- skaitmeninės grafikos, 3D animacijos ir interaktyviųjų sprendimų kompanija „Indeform“;
- mokslo ir žinių populiarinimo svetainės ArZinai.lt.
- KTU Informatikos fakultetas