Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Compare
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  • Laiko planavimas

    Petriukas nori geriau išmokti planuoti savo laiką, bei suprasti kiek laiko jam reikia skirti tam tikriems tikslams, dėl to jis pradėjo stebėti savo laiką: susiplanuoja užduotį, skiria jai laiko (kiek jam atrodo, kad užtruks atlikinėdamas tą užduotį) ir užsirašo kiek užtruko tai atlikti (jei užduoties nevykdė įrašo 0). Stebėti savo laiką Petriukui nėra sunku, tačiau jam sunkiai sekasi pačiam analizuoti savo surinktus duomenis. 

     Skaityti daugiau...
    100% iš 4 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Grojaraštis

    Tomas turi nuostabią kolekciją dainų, kurias norėtų su draugais paklausyti. Bėda ta, kad Tomas tiksliai nežino, kiek per dieną galėtų perklausyti, todėl jis norėtų, kad  sukurtumėte programą, kuri rastų kiek duoto autoriaus dainų jis turi, ir kiek laiko užtruktų jas perklausyti.

     Skaityti daugiau...
    100% iš 4 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Knygų parduotuvė

    Informikas, mokydamasis programavimo, įsigijo ir perskaitė begalę knygų ir vadovėlių, kurios šiuo metu tiesiog netelpa lentynose. Kaip šios problemos sprendimą smalsusis programuotojas sugalvojo sukurti savo internetinę knygų parduotuvę. Padėkite Informikui įgyvendinti savo idėją, sukurdami knygų pirkimo programą.

     Skaityti daugiau...
    100% iš 3 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Monopolio bankomatas

    Paskalis per Kalėdas gavo žaidimą „Monopolis“, todėl per atostogas jis kas dieną susitikdavo su draugais, kad galėtų kartu pažaisti. Tačiau jam labiausiai patikdavo būti bankininku, kuris dalindavo visiems pinigus, juos skaičiuodavo. Deja, per savo neatidumą Paskalis dažnai klysdavo – tai atiduodavo per didelę pinigų sumą, tai per mažą, tai pritrūkdavo tam tikro nominalo kupiūrų. Tai pastebėjęs jo draugas Šarpis nusprendė parašyti programą, kuri tarsi bankomatas išvestų, kokiomis pinigų kupiūromis Paskalis turi atiduoti reikiamą pinigų sumą, nurodytų, ar išvis tai padaryti yra įmanoma, ar pinigų banke užtenka ir žaidimo gale taip pat išvestų bendrą visų likusių kupiūrų skaičių ir bendrą likusią pinigų sumą banke. Padėkite Šarpiui parašyti šią programą.

     Skaityti daugiau...
    52% iš 5 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 3
     Taškai: 100
Rezultatai 1 - 4 iš 4
Į viršų