Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       
×

Įspėjimas

JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 3130
JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 2832
JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 5378
JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 2005
JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 2024
JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 825
JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 4612

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Compare
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  • Anagrama

    Anagrama - žodžio raidžių ar skiemenų sukeitimas, kai yra sudaromas kitas žodis arba prasminga frazė. Spręsdami šį uždavinį išmoksite patikrinti, ar žodis yra anagrama.

     Skaityti daugiau...
    91% iš 18 balsų
    Paskelbe: Guest
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Stalo žaidimas „Informacijos matavimo vienetai“

    Informatikos mokytoja, norėdama, kad devintokai greičiau išmoktų įvertinti informacijos kiekį, pasiūlė mokiniams pažaisti stalo žaidimą „Informacijos matavimo vienetai“. Ji padarė kortelių, ant kurių surašyti informacijos kiekio matavimo vienetai. Kortelės išdalinamos žaidime dalyvaujantiems mokiniams po lygiai. Žaidėjai iš eilės deda po vieną kortelę ant stalo ir visas korteles nuo stalo pasiima žaidėjas, ant kurio kortelės buvo užrašytas didžiausias informacijos matavimo kiekio vienetas. Jei keli mokiniai padėjo po kortelę, ant kurios užrašytas didžiausias matavimo vienetas, tai jie pasiima kiekvienas savo kortelę, o likusios kortelės išimamos iš žaidimo. Nuo stalo paimtos kortelės eina į žaidėjo banką, o tolesniam žaidimui imamos naujos kortelės iš dar turimų išdalintų.

    Žaidimą laimi tas mokinys, kuris surenka daugiausiai taškų. Laimėtojų gali būti ir ne vienas.

     Skaityti daugiau...
    45% iš 8 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • ATBASH slaptaraštis

    Atsiradus raštui, kurį supranta visi raštingi žmonės, natūralu, kad atsirado poreikis ieškoti būdų, skirtų informacijai paslėpti (užkoduoti). Pirmieji skaitymą „apsunkino" egiptiečiai, kurie vietoj raidžių naudojo savus hieroglifus, tačiau dar iki šiol nėra aišku, ar taip buvo daroma dėl to, kad informaciją galėtų perskaityti tik tie, kam tas raštas skirtas, ar dėl kitų priežasčių. Tačiau yra aišku, kad slaptaraštį tikrai naudojo žydų raštininkai. Vienas iš jų naudojamų slaptaraščių – ATBASH, kurio esmė, kad vietoj vienų raidžių yra naudojamos kitos. Sukurkite programą, kuri iššifruotų eilutes, užkoduotas ATBASH slaptaraščiu.

     Skaityti daugiau...
    78% iš 13 balsų
    Paskelbe: Guest
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Atblokavimas

    Atblokavimas. Spręsdami šį uždavinį išmoksite kaip patikrinti, ar simbolių eilutę galima išgauti iš kitų simbolių eilučių.

     Skaityti daugiau...
    62% iš 8 balsų
    Paskelbe: Guest
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Teksto komentarų analizė

    Dirbant su tekstais viena iš dažniausių užduočių - atskirti tam tikrą teksto dalį ir su ja atlikti reikalingus veiksmus. Kurdami programą išmoksite, kaip rasti tekstą, atskirtą sutartiniais simboliais.

     Skaityti daugiau...
    67% iš 8 balsų
    Paskelbe: Guest
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • IP adresai

    Kiekvienas informatikas turi bent šiek tiek nusimanyti apie kompiuterinius tinklus. Viena svarbių kompiuterinių tinklų dalių yra IP adresai. Šie būna dviejų tipų: IPv4 ir IPv6.

    Atlikdami šią užduotį sužinosite, kaip turi būti sudarytas IPv4 (toliau IP) adresas.

     

     Skaityti daugiau...
    65% iš 7 balsų
    Paskelbe: Guest
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Straipsnių pavadinimai

    Įsivaizduojamoje planetoje Gyvūnų žemė yra leidžiamas laikraštis. Laikraščio kiekvieno straipsnio pavadinimas s1 sudarytas iš mažųjų 26 lotyniškos abėcėlės raidžių. Planetos gyventojas, ruoniukas Jonas, nori nusipirkti keletą tokių laikraščių, iškirpti antraštes bei suklijuoti jas į vieną didelį žodį. Suklijavęs antraštes, Jonas iškerpa tam tikras raides iš gauto žodžio, kad būtų gautas naujas žodis s2. Laikoma, kad iškirpus raidę iš žodžio, nepaliekamas tarpas, t.y., žodis išlieka vientisas tik be iškirptų raidžių. Be to, iškirptų raidžių keletą kartų naudoti negalima.

    Pavyzdžiui, jeigu straipsnio pavadinimas yra "ada", suklijavus du tokius pačius pavadinimus, gauname "adaada". Jeigu pašalinamos 1 ir 6 raidės, gaunamas naujas žodis "daad".

     Skaityti daugiau...
    57% iš 8 balsų
    Paskelbe: Guest
     Lygis: 3
     Taškai: 100
  • Pasaka

    Autoriai parašo daugybę teksto. Kartais jiems nepatinka tai, ką jie parašė. Būna, kad dėl vienokių ar kitokių priežasčių jie nori pakeisti pasirinktų personažų vardus. Tačiau eiti per tekstą ir žodis po žodžio ranka perrašinėti vardus yra pakankamai varginantis darbas.

     Skaityti daugiau...
    60% iš 4 balsų
    Paskelbe: Guest
     Lygis: 3
     Taškai: 100
Puslapis 1 iš 2 Rezultatai 1 - 8 iš 9
Į viršų