Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Compare
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  • Automodeliukų kolekcionierius

    Studentas Paulius laisvu laiku nusprendė dirbti įvairius darbus. Paulius nuo pat mažens turi hobį – labai mėgsta kolekcionuoti automodeliukus. Tačiau tam, kad nusipirktų naują, jis turi sutaupyti šiek tiek pinigų.

     Skaityti daugiau...
    84% iš 9 balsų
    Paskelbe: Titas Kutavičius
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Helovyno vakarėlis

    Trys draugės: Viktorija, Kotryna ir Goda, nusprendė namuose surengti Helovyno vakarėlį. Kad sukurtų šventinę nuotaiką ir papuoštų namus, jos nusipirko moliūgų, kuriuos reikėjo išpjaustyti.

     Skaityti daugiau...
    76% iš 5 balsų
    Paskelbe: Titas Kutavičius
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Nelegalios Marso rašytojų lenktynės

    Žymus Marso rašytojas, Vilijus Šekspyrius, dalyvavo nelegaliose pogrindžio rašytojų lenktynėse, kuriose greitis buvo matuojamas išnaudoto rašalo lašais.

     Skaityti daugiau...
    80% iš 8 balsų
    Paskelbe: Deimantas Tumas
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Jonuko svoris skirtingose planetose

    Jonukas lankydamas fizikos pamokas sužinojo, kad žmogaus svoris skirtingose planetose yra skirtingas. Jonukas žino, kad laisvojo kritimo pagreitis žemėje yra lygus g=9,81 m/s2, tačiau kitose planetose šis pagreitis skiriasi. Padėkime Jonukui apskaičiuoti jo ir draugų svorį kitose planetose ir palyginti jį su svoriu žemėje.

     Skaityti daugiau...
    84% iš 5 balsų
    Paskelbe: Aivaras Augustinas
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Skaitmenų magija

    Mūsų herojus pateko į spąstus - jis buvo užrakintas kambaryje su kodine spyna. Kodas: triženklis skaičius. Padėkite apskaičiuoti, koks kodas leis mūsų herojui vėl išvysti dienos šviesą.

     Skaityti daugiau...
    90% iš 4 balsų
    Paskelbe: Matas Grišius
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Sugedęs laikrodis

    Paulius turi sieninį laikrodį, tačiau netyčia užsižaidęs numetė jį ant žemės. Padėkite apskaičiuoti, kaip pasikeitė laikrodžio rodomas laikas po kritimo.

     Skaityti daugiau...
    85% iš 4 balsų
    Paskelbe: Matas Grišius
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Ievos kalendorius

    ieva neseniai pradėjo mokytis programuoti, todėl nelabai turi laiko naudotis socialiniais tinklais.

     Skaityti daugiau...
    73% iš 3 balsų
    Paskelbe: Aivaras Augustinas
     Lygis: 1
     Taškai: 100
  • Namo apdaila

    Tadas padeda statybininkams apskaičiuoti, kiek kainuos žaliavos namo apdailai, tačiau jam atsibodo tai daryti rankomis. Padėkite Tadui parašyti programą, kuri apskaičiuos kiek kainuos statyboms reikalingos medžiagos.

     Skaityti daugiau...
    86% iš 6 balsų
    Paskelbe: Justas Eimutis
     Lygis: 1
     Taškai: 100
Puslapis 1 iš 2 Rezultatai 1 - 8 iš 10
Į viršų