Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Compare
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  • Buto paieška

    Faile Duomenys.txt pateiktas butų sąrašas. Pirmoje failo eilutėje įrašytas butų skaičius. Likusiose failo eilutėse pateikti kiekvieno buto duomenys: buto numeris, adresas (25 simboliai), kambarių skaičius, kvadratūra ir nuomos kaina. Kitame duomenų faile Kriterijai.txt pateikti buto paieškos kriterijai: kambarių skaičiaus, kvadratūros ir nuomos kainos intervalai (nuo; iki).

    Parašykite programą, kuri pateiktų butų sąrašą buto ploto mažėjimo tvarka pagal nurodytus kriterijus. 

     Skaityti daugiau...
    0% iš 0 balsų
    Paskelbe: Informikas
     Lygis: 3
     Taškai: 25
  • Programuotojų klasė

    Jaunųjų programuotojų mokykla nori sudaryti vieną papildomą programavimo technologijų pakraipos klasę, į kurią gali priimti nustatytą mokinių skaičių. Buvo atliktas bandomasis testas, pagal kurį mokiniai buvo įvertinti 3 kriterijais: turintys labai gerus, vidutinius ir patenkinamus programavimo pradmenis. Turintys labai gerus programavimo pagrindus priimami pirmu prioritetu, vidutinius – antru, o patenkinamus - trečiu.

    Sudarykite į klasę priimamų mokinių sąrašą. Tą patį prioritetą turintys mokiniai tarpusavyje nėra reitinguojami, o jų vieta sąraše nustatoma atsitiktinai.

     Skaityti daugiau...
    0% iš 0 balsų
    Paskelbe: Informikas
     Lygis: 3
     Taškai: 25
  • Krepšinis

    Prieš krepšinio varžybas komandos vadovas registruoja 12 žaidėjų. Krepšinio varžybų metu sekretorius fiksuoja kas (žaidėjo numeris) ir kiek pelno taškų (taškų skaičius). Jeigu žaidėjas metė, tačiau nepataikė – rašomas 0.

    Parašykite programą, kuri lentelėje pateiktų tokią varžybų statistiką: žaidėjo numerį, jo vardą, pavardę, įmestų baudų skaičių (po 1 tašką), dvitaškių skaičių (2), tritaškių skaičių (3), iš viso žaidėjo surinktų taškų skaičių ir bendrą metimų tikslumą procentais (0 reiškia, jog žaidėjas metė, tačiau nepataikė). Taip pat nustatytų: pelniusį daugiausią taškų, įmetusį daugiausią tritaškių ir taikliausią žaidėją.

     Skaityti daugiau...
    0% iš 0 balsų
    Paskelbe: Informikas
     Lygis: 3
     Taškai: 25
  • Orientacinio sporto varžybos

    Miške paslepiami kontroliniai punktai, kuriuos sportininkai privalo surasti. Kiekviename punkte paliktas varžybų blankas ir rašymo priemonė. Suradęs punktą sportininkas tame blanke užrašo punkto radimo laiką ir savo numerį, o savo blanke – tą patį laiką ir surasto punkto numerį. Be to, teisėjai fiksuoja sportininko numerį, jo starto laiką ir finišo laiką. Starto ir finišo laiką užsirašo ir sportininkas savo blanke. Punktus sportininkas lanko bet kokia tvarka, tik paskutinis punktas turi būti finišas. Startas neįeina į punktų skaičių, jame tik fiksuojamas starto laikas. Sportininkai gauna kompasus ir žemėlapius, kuriuose pažymėti visi punktai, taip pat ir startas. 

    Reikia apskaičiuoti, kuriam sportininkui skiriama pirmoji vieta, atspausdinti jo vardą ir pavardę. Toliau spausdinti visą trasą įveikusių sportininkų sąrašą rezultato blogėjimo tvarka: vardas, pavardė surastų punktų skaičius ir sugaištas laikas trasoje.

     Skaityti daugiau...
    0% iš 0 balsų
    Paskelbe: Informikas
     Lygis: 3
     Taškai: 25
Rezultatai 1 - 4 iš 4
Į viršų