Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Compare
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  • Giliukai

    n (1 <= n <= 30) klasės mokinių, dalyvavo zoologijos sodo organizuotoje akcijoje: rinko giliukus. Kiekvieno mokinio atneštų giliukų svoris buvo įrašytas į sąrašą. Svorių sąrašas kilogramais sudarytas pagal mokinių klasės abėcėlinį sąrašą (t.y pirmo mokinio giliukų svoris parašytas pirmas, antro – antras ir t.t.). Jei mokinys neatnešė giliukų – rašomas 0. Klasės vadovui prireikė parengti ataskaitą apie daugiausiai ir mažiausiai giliukų surinkusius mokinius ir kiek kilogramų giliukų vidutiniškai surinko vienas klasės mokinys (tie mokiniai, kurie nedalyvavo akcijoje, atliekant skaičiavimus nevertinami). Jei keli mokiniai atnešė po vienodai daugiausiai ir vienodai mažiausiai giliukų, turi būti spausdinami jų visų numeriai.

     Skaityti daugiau...
    0% iš 0 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 2
     Taškai: 10
  • Žaidimas „Protų mūšis“

    „Ąžuolo“ gimnazijoje buvo organizuojamas žaidimas „Protų mūšis“. Žaidimui užsiregistravo visų gimnazijos klasių komandos, kurios varžėsi tarpusavyje palaikomos mokytojų ir komandų sirgalių.

    Intelektualaus žaidimo metu moksleiviai turėjo logiškai išmąstyti atsakymus į įvairiausius klausimus, kuriuos jiems paruošė įvairių sričių specialistai. Žaidimo metu buvo užduodami klausimai iš technologinių ir fizinių mokslų, humanitarinių ir socialinių mokslų bei menų srities.

    Žaidime buvo keturi turai. Tuomet buvo susumuoti per visus turus surinkti taškai ir paskelbti žaidimo nugalėtojai.

     Skaityti daugiau...
    100% iš 1 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 2
     Taškai: 10
  • Konsultacijos

    Ne visiems įstojusiems studijuoti informatikos studentams iš karto gerai sekasi objektinis programavimas. Informatikos fakulteto dėstytojai, dirbantys su pirmakursiais, nusprendė  organizuoti konsultacijas. Į konsultacijas nukreipiami du silpniausi grupės studentai. Grupėje yra n (2 ≤ n ≤ 30) studentų. Pradinių duomenų failo Duomenys3.txt pirmoje eilutėje įrašytas grupės studentų skaičius n ir uždavinių, kuriuos turėjo išspręsti kiekvienas studentas, skaičius u. Tolesnėse n eilučių įrašyta informacija apie kiekvieną studentą: studento numeris (vienženklis arba dviženklis natūralusis skaičius) ir dar du sveikieji skaičiai – per kiek valandų ir minučių studentas išsprendė uždavinius (studentų, kurie per vienodą laiką išsprendė uždavinius, nebuvo).

     Skaityti daugiau...
    0% iš 0 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 2
     Taškai: 10
  • Disko metikų varžybos

    Disko metimo varžybose dalyvauja n (12 <= n <= 50) dalyvių. Kvalifikacinėse varžybose visi jie suskirstyti į du pogrupius: pirmame pogrupyje varžosi m sportininkų, antrajame - k. Norint patekti į kitą etapą, reikia įvykdyti kvalifikacinę normą – numesti diską a metrų. Dalyviai, įvykdę kvalifikacinę normą (t.y. numetę diską >= a metrų), automatiškai patenka į kitą etapą. Jei kvalifikacinę normą įvykdė mažiau nei 12 sportininkų, tai į likusias vietas išrenkami sportininkai pagal pasiektus rezultatus (t.y. numetę diską toliausiai). Sukurkite programą sportininkų, patekusių į kitą etapą, numestų rezultatų sąrašui sudaryti ir spausdinti mažėjimo tvarka.

     Skaityti daugiau...
    0% iš 0 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 2
     Taškai: 10
Rezultatai 1 - 4 iš 4
Į viršų