Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Compare
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

  • Akustinė tarša

    Akustinė tarša – nepageidaujami arba žmogui kenksmingi išoriniai garsai. Garsas – žmogaus ausies jaučiami oro virpesiai. Garso intensyvumas priklauso nuo slėgio lygio, kuris matuojamas decibelais (dB) ir išmatuojamas triukšmomačiu. Nuo nuolatinio triukšmo žmogaus organizme atsiranda įvairių pakitimų: didėja kraujospūdis, sulėtėja širdies ritmas, dažnai pasireiškia jos aritmija, mažėja smegenų aktyvumas.

     Skaityti daugiau...
    26% iš 3 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 3
     Taškai: 10
  • Telefonai

    Mobiliojo telefono ryšio tiekėjo klientai, kurie per mėnesį neviršija plano, kitą mėnesį gauna nuolaidas. Bendrovė kiekvieną mėnesį išrenka yra n (2 ≤ n ≤ 30) klientų, kurie pretenduoja į nuolaidas. Iš išrinktųjų, du klientai, kurių plane numatyto ir prakalbėto laiko skirtumai yra mažiausi, gauna nuolaidas. Pradinių duomenų failo Duomenys2.txt pirmoje eilutėje įrašytas išrinktų klientų skaičius n ir plane numatytas pokalbiams skirtas laikas m minutėmis. Tolesnėse n eilučių įrašyta informacija apie kiekvieną klientą: vardas ir pavardė (skiriamos 25 pozicijos) ir dar du sveikieji skaičiai – kiek valandų ir minučių klientas skyrė pokalbiams (klientų, kurie kalbėjo vienodai laiko, nebuvo).

     Skaityti daugiau...
    60% iš 2 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 3
     Taškai: 10
  • Marsiečių problemos

    Marsiečiai pritrūko tauriųjų ir retųjų metalų, todėl į Merkurijų išsiuntė komandą vienodų išmaniųjų robotų. Kad būtų garantuota didesnė sėkmė, robotai buvo užprogramuoti skirtingomis programomis, ieškoti tų metalų grynuolių. Jei robotui sekasi gerai, jis skatinamas – jam įdiegiama naujausia eksperimentinė  programa. Jei robotui nesiseka – jis perprogramuojamas programa to roboto, kuriam sekėsi geriausiai.

     Skaityti daugiau...
    70% iš 2 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 3
     Taškai: 10
  • Namekų galaktikos dvikovės čempionatas

    Kas ketveris metus vyksta komandinis namekų galaktikos dvikovės čempionatas, kuriame varžosi geriausi sportininkai. Pirmoji rungtis - drakono rutulių rinkimas. Joje kiekvienas namekas užsidirba tam tikrą taškų skaičių. Antroji rungtis keliavimas tarp planetų. Ši rungtis yra tiesiogiai priklausoma nuo pirmosios - pirmasis startuoja namekas, kuris surinko daugiausia taškų ir jo starto laikas laikomas 00:00, toliau startuoja antras geriausias, o jo laikas yra priekyje esančio nameko ir jo taškų skirtumas. Jei priekyje esantis namekas surinko 100, o pastarasis 90, tai jo starto laikas 00:10. Garantuojama, kad neatsiliks daugiau nei 99:99. Jūsų tikslas padėti namekams suformuoti antrosios rungties starto sąrašą ir surasti komandas nugalėtojas.

     Skaityti daugiau...
    0% iš 0 balsų
    Paskelbe: Renata Burbaitė
     Lygis: 3
     Taškai: 10
Rezultatai 1 - 4 iš 4
Į viršų