Programavimo pamokėlės

pamokelesm

Mokymų ciklas „Programavimo pamokėlės" skirtos visiems, kurie nori išmokti programuoti.

IT galvosūkiai

itgalvosukiai

Konkurso tikslas – skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius.

Informikas

informikasm

Konkurso tikslas – supažindinti moksleivius su menu informacinėse technologijose ir mūsų talismanu.

Dr. J. P. Kazicko konkursai

kkonkursai

Žemaitijos, Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos regionuose vykdomas IT konkursas.

       
×

Įspėjimas

JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 4161
JUser: :_load: Nepavyko įkelti nario su id: 4344

#71 – Kovos simuliacija

Pateikta ‘Pamokėlių konsultacija’
Tai yra vieša konsultacija. Visi žmonės gali matyti jos turinį. Todėl čia nenaudokite slaptažodžių ir kitos slaptos informacijos.
2017 Kovas 18, Šeštadienis 15:45 EET
 Laba diena,

5 pamokėlės 1 lygios „Kovos simuliacijos“ uždavinyje neįmanoma, kad magas laimėtu per 8 ėjimus, nebent + žala butu 15%, o monstras pradėtų pirmas, tačiau tada nepraeina paslėptos įvesties.
2017 Kovas 18, Šeštadienis 16:15 EET
Laba diena.

Klaida uždavinyje pataisyta. Programa priskaičiuodavo vienu ėjimu per daug.
Išmėginkite savo sprendimus ir jeigu rasite daugiau klaidų praneškite.

Ačiū už pastabą.
2017 Kovas 18, Šeštadienis 17:35 EET
Aš manau, kad problema ne ėjimuose, o mago klasėje. Parašyta, kad jo žala yra 47 + 1.5% maks. priešininko gyvybių, tačiau teisingas atsakymas gaunasi įvedus ne su 1.5%, o su 15% ir sukeitus priešininku pirmumą vietomis(pirmas puola monstras kovojant su magu, o su kariu ir tanku monstras puola antras).
2017 Kovas 18, Šeštadienis 17:56 EET
Štai mago kovos eiga. Pasitikrinkite ar pas jus programa veikia taip pat:
Naudojama įvestis:
Magas

448

320


Kovos ejimas: 1
----------------------------------------
Magas kerta [49.21] Monstrui lieka: 273.38
Monstras kerta [32] Magui lieka: 416
----------------------------------------
Kovos ejimas: 2
----------------------------------------
Magas kerta [49.21] Monstrui lieka: 226.76
Monstras kerta [32] Magui lieka: 384
----------------------------------------
Kovos ejimas: 3
----------------------------------------
Magas kerta [49.21] Monstrui lieka: 180.14
Monstras kerta [32] Magui lieka: 352
----------------------------------------
Kovos ejimas: 4
----------------------------------------
Magas kerta [49.21] Monstrui lieka: 133.52
Monstras kerta [32] Magui lieka: 320
----------------------------------------
Kovos ejimas: 5
----------------------------------------
Magas kerta [49.21] Monstrui lieka: 86.9
Monstras kerta [32] Magui lieka: 288
----------------------------------------
Kovos ejimas: 6
----------------------------------------
Magas kerta [49.21] Monstrui lieka: 40.28
Monstras kerta [32] Magui lieka: 256
----------------------------------------
Kovos ejimas: 7
----------------------------------------
Magas kerta [49.21] Monstrui lieka: -6.34
Monstras kerta [2] Magui lieka: 254
----------------------------------------
Kova baigiasi.
Kova truko: 7 ėjimus.

2017 Kovas 18, Šeštadienis 18:47 EET
Taip iš tikrųjų mano klaida buvo maniau, kad 1 ėjimas yra kario, o kitas priešo. Tačiau pagal šį principą nesigavo man su kariu, nes nori nenori priešą nužudo per 3 ėjimus. Taip pat noriu pasitikslinti ar tankui didėja žala nuo jo trūkstamų gyvybių ar taip pat kaip magui šis dydis yra pastovus. Taip pat ar ši žala galioja tik viena ėjimą ir po to dingsta ar išlieka ir vis didėja.
2017 Kovas 18, Šeštadienis 19:22 EET
Kas 2 ėjimus tankas įgyja 14% žalos priedą. Tie 14% pridedami nuo jo gyvybių, turimų per tą ėjimą. Tuo pačiu ėjimu ignoruoja 21% gautos žalos.

Kad būtų aiškiau parodysiu tanko kovos eigą. Įvestis iš užduoties pavyzdžio:

Kovos ejimas: 1
----------------------------------------
Tankas kerta [60.8] Monstrui lieka: 692.4
Monstras kerta [32] Tankui lieka: 968
----------------------------------------
Kovos ejimas: 2
----------------------------------------
Tankas kerta [189.544] Monstrui lieka: 512.832
Monstras kerta [25.28] Tankui lieka: 942.72
----------------------------------------
Kovos ejimas: 3
----------------------------------------
Tankas kerta [60.8] Monstrui lieka: 455.232
Monstras kerta [32] Tankui lieka: 910.72
----------------------------------------
Kovos ejimas: 4
----------------------------------------
Tankas kerta [181.926] Monstrui lieka: 282.881
Monstras kerta [25.28] Tankui lieka: 885.44
----------------------------------------
Kovos ejimas: 5
----------------------------------------
Tankas kerta [60.8] Monstrui lieka: 225.281
Monstras kerta [32] Tankui lieka: 853.44
----------------------------------------
Kovos ejimas: 6
----------------------------------------
Tankas kerta [174.308] Monstrui lieka: 60.1478
Monstras kerta [25.28] Tankui lieka: 828.16
----------------------------------------
Kovos ejimas: 7
----------------------------------------
Tankas kerta [60.8] Monstrui lieka: 2.54784
Monstras kerta [32] Tankui lieka: 796.16
----------------------------------------
Kovos ejimas: 8
----------------------------------------
Tankas kerta [166.689] Monstrui lieka: -155.368
Monstras kerta [25.28] Tankui lieka: 770.88
----------------------------------------
Kova baigiasi.
Kova truko 8 ėjimus.


Atkreipkite dėmesį, kad Tanko žala mažesnė dėl to, kad monstras sugeria 5% gaunamos žalos (patiria 5% mažiau žalos ir tuos 5% prisideda prie savo gyvybių). Ši monstro savybė pasireiškia visada nepriklausomai nuo klasės prieš kurią jis kovoja.
2017 Kovas 18, Šeštadienis 19:30 EET
Labai ačiū, pagaliau supratau kur klaida buvo. Neatkreipiau dėmesio i 5% sugertos žalos.
Ši konsultacija uždaryta, todėl dabar ją galima tik skaityti. Jūs nebegalite daugiau atsakinėti. Jei jums reikia pateikti daugiau informacijos, prašome pradėti naują konsultaciją ir joje paminėti šios konsultacijos numerį.
Į viršų