Konkursas programuotojams „CodeJam“
Visus programavimo entuziastus kviečiame į programavimo konkursą Code Jam, kurio metu galėsite išmėginti savo jėgas, spręsdami programavimo uždavinius. Jeigu tau patinka programavimas, matematika ir algoritmai, šis konkursas kaip tik tau.
Konkurso dalyvių laukia 10 programavimo uždavinių, kuriems išspręsti jie turės 5 valandas laiko. Uždavinių sprendimai testuojami automatiškai, todėl dalyviai iškart matys, kuriuos uždavinius jiems pavyko išspręsti.
Kiekvienas testavimo sistemoje pateiktas neteisingas sprendimas prideda papildomų minučių prie uždavinių sprendimo laiko. Daugiausiai uždavinių per trumpiausią laiką išsprendę dalyviai taps nugalėtojais ir bus apdovanoti vertingais prizais.
Pagrindinį prizą - MGLW2 iPad Air 2 Wi-Fi 16GB Silver - įsiteigė IT produktus kurianti įmonė „Xplicity“. Kitų prizinių vietų laimėtojams dovanos įteiks KTU Informatikos fakultetas.
Kompiuterių klasėse, kuriose vyks konkursas, bus įdiegti programavimo įrankiai, skirti programuoti C++, C# ir Java programavimo kalbomis, tačiau bus galima programuoti ir kitomis programavimo kalbomis, jeigu naudosite savo kompiuterius.
Registracija: https://goo.gl/nyVDBt
Vieta: II bendrabutis, Studentų g. 67., 305 auditorija.
Laikas: Balandžio 21 d., 16:45.
Kontaktai: mindaugas.vasiljevas@ktu.l
Daugiau informacijos apie InfoShow: http://www.infoshow.info/
IT galvosūkiai skatina mąstyti netradiciškai
Septintus metus organizuojamas konkursas „IT galvosūkiai“ vėl kviečia moksleivius kūrybingai taikyti informacines technologijas (IT) ir pasukti galvas, sprendžiant įvairius galvosūkius. Visą pavasarį vyksiančio konkurso moksleiviams nugalėtojo laukią planšetins kompiuters Apple Air.
Konkurso moksleiviams „IT galvosūkiai“ tikslas - skatinti moksleivius domėtis IT sprendžiant įvairiausius galvosūkius. Dalyvauti gali visi moksleiviai, kuriems galvosūkių sprendimas yra įdomus.
2015 metais vykusio konkurso „IT galvosūkiai“ nugalėtojas - Vytautas Strimaitis - šiuo metu jau studijuoja ir ragina moksleivius nepraleisti progos sudalyvauti konkurse.
„Man labiausiai šiame konkurse patiko užduočių originalumas ir faktas, kad jos skatina mąstyti „out of the box" principu“, - pasakojo Vytautas.
Pernai metų nugalėtojas teigė, jog tokių konkursų, kuriuos organizuoja KTU Informatikos fakultetas, reikia kuo daugiau, nes jie skatina moksleivių domėjimąsi IT sritimi ir bendrą mąstymą bei logiką.
„Apie konkursą sužinojau iš mokytojo, o peržiūrėjęs užduotis supratau, kad jos yra nestandartinės ir įdomios. Bespręsdamas galvosūkius sužinojau daug naujų dalykų, jaučiu, kad jie pravers ir ateityje“, - pasakojo Vytautas.
Pagrindinį prizą – planšetinį kompiuterį Apple Air – šių metų konkurso laimėtojui įsteigė programinę įrangą skaitmeninei reklamai kurianti kompanija „Adform“. Konkursą laimės tas moksleivis, kuris geriausiai išspręs visus konkurso uždavinius. Galvosūkiai pateikti čia: http://goo.gl/n29IQm
Antrosios vietos laimėtojui bus įteiktas įmonės „DevBridge Group“ įsteigtas prizas - Rasberry PI. Iš viso bus apdovanoti 7 laureatai. Laureatų skaičius gali kisti, priklausomai nuo šių metų dalyvių pateiktų sprendimų rezultatų.
Konkurso dalyviams bus pateikta 10 užduočių. Jų sprendimus galėsite įkelti į skiltį Galvosūkių sprendimai tik tuomet, jeigu užsiregistruosite. Registracija (Prisiregistuoti reikia prie puslapio ir prie renginio „IT galvosūkiai")
Konkurso rėmėjai:
- informacinių technologijų įmonės „Adform“;
- IT behndrovė „DevBridge Group“,
- skaitmeninės grafikos, 3D animacijos ir interaktyviųjų sprendimų kompanija „Indeform“;
- KTU Informatikos fakulteto studentų atstovybė „InfoSA“,
- KTU Jaunųjų kompiuterininkų mokykla.
Konkurso moksleiviams „Informiko namas“ nugalėtojo laukia grafinė planšetė, o aktyviausios klasės – ekskursija į Rygą!
Pavasaris prasidėjo kartu su kūrybiškiausiu konkursu moksleiviams „Informiko namas“. Kauno technologijos universitetas (KTU) kviečia moksleivius susipažinti su informacinių technologijų teikiamomis galimybėmis ir sukurti Informatikos fakulteto (IF) talismano - Informiko - 3D namą.
Konkurso, kurį šiais metais organizuoja KTU Informatikos fakultetas (IF) kartu su KTU Statybos ir architektūros fakultetu (SAF), tikslas - skatinti jaunuolius pademonstruoti savo kūrybiškumą ir išradingumą, susipažinti su IT technologijomis bei kompiuterinio projektavimo programomis ir ieškoti išskirtinių architektūrinių sprendimų.
Nupiešk arba sumodeliuok namą
Nuo kovo 1 d. iki gegužės 20 d. organizatoriai laukia moksleivių darbų, kuriuos galima įkelti į Konkursų svetainę arba atsiųsti paprastu paštu (Studentų g. 50-409 kab., LT-51368, Kaunas). Plačiau apie konkurso taisykles galite skaityti čia: http://goo.gl/ZIDHqY
Konkurso dalyviai gali piešti darbus ant popieriaus arba kurti skaitmeninius namų modelius. Plačiau apie 3D namo modeliavimo procesą skaitykite ČIA.
Pasibaigus konkursui, tradiciškai vyks balsavimas Konkursų svetainėje arba socialiniame tinkle Facebook, kuriame interneto vartotojai rinks geriausius moksleivių darbus. Daugiausiai balsų surinkę darbai pateks į antrą balsavimo turą, kuriame vertinimo komisija, sudaryta iš IF ir SAF dėstytojų, studentų bei įmonių atstovų, išrinks nugalėtoją - šauniausio Informiko namo kūrėją.
40 konkurso dalyvių gaus prizus
Moksleiviui, sumodeliavusiam ar nupiešusiam gražiausią ir įdomiausią Informiko namą, bus įteiktas fantastiškas prizas - naujausio modelio grafinė planšetė Wacom Intuos pro small. Prizą įsteigė IT bendrovė „Devbridge Group“. Iš viso šiame konkurse bus apdovanota net 40 laureatų!
Aktyviausia ir gražiausius darbus atsiuntusi klasė, laimės pažintinę kelionę į Rygą, kurią dovanoja statybinių medžiagų ir sistemų gamintoja - įmonė „Knauf". Laimėjusioji klasė turės išskirtinę galimybę apsilankyti „Knauf“ gamykloje ir susipažinti su joje vykstančiais gamybos procesais.
Konkurso rėmėjai ir draugai:
- informacinių technologijų įmonė „DevBridge Group“;
- statybinių medžiagų ir sistemų gamintoja - įmonė „Knauf".
- skaitmeninės grafikos, 3D animacijos ir interaktyviųjų sprendimų kompanija „Indeform“;
- kompiuterinių žaidimų kūrimo įmonė „Sneakybox";
- skaitmeninei reklamai kurianti kompanija „Adform";
- kompiuterinių žaidimų kūrimo įmonė „Tiny Lab Productions";
- Jaunųjų kompiuterininkų mokykla (JKM);
- KTU IF studentų atstovybė „InfoSA"
- KTU Statybos ir architektūros fakultetas